ساعت

ساعت مچی هابلوت

ساعت مچی هابلوت

هابلوت یک برند سوئیسی تولیدکننده ساعت‌های لوکس است که در سال ۱۹۸۰ توسط کارلو کرتز و جین-کریستوفر بیلر تأسیس شد. ساعت‌های هابلوت به دلیل طراحی‌های جسورانه و استفاده از مواد گران‌قیمت مانند طلا و الماس شناخته شده‌اند.

قیمت ساعت‌ های هابلوت بسته به مدل، جنس و مواد استفاده شده در ساخت آن‌ها متفاوت است. به طور کلی، قیمت ساعت‌های هابلوت از چند هزار دلار تا چند میلیون دلار متغیر است.

برخی از محبوب‌ترین مدل‌های ساعت هابلوت عبارتند از:

  • Big Bang یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ساعت هابلوت است که در سال ۲۰۰۵ معرفی شد. این ساعت دارای طراحی مدرن و جسورانه با قاب بزرگ و عقربه‌های رنگی است.
  • Classic Fusion یک مدل کلاسیک‌تر از ساعت‌های هابلوت است که در سال ۲۰۰۶ معرفی شد. این ساعت دارای طراحی ساده و ظریف با قاب کوچک و عقربه‌های سفید است.
  • Spirit of Big Bang یک مدل اسپرت از ساعت‌های هابلوت است که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. این ساعت دارای طراحی مدرن با قاب کوچک و عقربه‌های رنگی است.

راهنمای خرید ساعت هابلوت:

  • برند: قبل از خرید ساعت هابلوت، مطمئن شوید که از خرید یک ساعت تقلبی جلوگیری کنید. برای این کار، فقط از نمایندگی‌های معتبر و خرده‌فروشان آنلاین معتبر خرید کنید.
  • کیفیت: ساعت‌های هابلوت از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هنگام خرید، به کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در ساعت توجه کنید.
  • قیمت: ساعت‌های هابلوت قیمت بالایی دارند. قبل از خرید، بودجه خود را تعیین کنید.

نتیجه

ساعت‌های هابلوت یک سرمایه‌گذاری ارزشمند هستند که سال‌ها دوام می‌آورند. با این حال، خرید یک ساعت هابلوت یک تصمیم بزرگ است و باید تمام جوانب را قبل از خرید در نظر بگیرید.

شما می توانید ساعت مچی هابلوت را با بهترین قیمت حراجی کالا از همین پست خریداری کنید

 

ساعت مچی هابلوت


طراحی فوق العاده شیک و لاکچری

رسمی , روزمره , لوکس , فشن
 
جنس بند چرم صنعتی
 
ساعت مچی هابلوت
قیمت : ۱۷۹۰۰۰ تومان

ساعت مچی هابلوت یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر Hublot می باشد. این ساعت دارای بند طرح چرم بسیار با کیفیت و صفحه شیشه ای می باشد که در رنگ بندی متنوع عرضه شده است که هنگام تکمیل سفارش در سبد خرید رنگبندی آن قابل انتخاب است. ساعتی که پیش روی شماست طراحی شده از روی این مدل بوده اما طراحی آن به گونه ای انجام شده است که از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با ساعت اصلی نداشته و کیفیت آن هم نسبت به قیمت آن ارزنده می باشد.
ساعت هابلوت
قیمت : ۱۷۹۰۰۰ تومان

ویژگی های ساعت مچی هابلوت :

– رنگ بنــدی زرشکی ،مشکی، آبی ، سبز ، قهوه ای
– فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
– قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی
– طـراحـی بسیار شـیک و بـه روز ست
– نوع قفل بند سگکی ساده
– جـنس بـند چـرم صنـعتی
– قطر صفحه ۳۵ میلی متر
– رنـگ قـاب و بـدنه ثابـت
– دارای جعبه شکیل
ساعت مچی هابلوت


روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : ۱۷۹۰۰۰ تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا