لوازم خودرو

مینی جارو برقی فندکی خودرو

مینی جارو برقی فندکی

 
امکان تمیزی و نظافت تمام نقاط کور در داخل خودرو و…
دارای سری فندکی برای اتصال به فندکی خودرو
دارای ۲ عدد سری مخصوص با کارایی متفاوت
 مینی جارو برقی فندکی خودرو
قیمت : ۳۹۹۰۰۰ تومان

خرید مینی جارو برقی فندکی خودرو

مینی جارو شارژی دو کاره ماشین ابزاری بسیار کاربردی برای تمیز کردن فضاهایی که دسترسی به جارو برقی ممکن نیست ، با استفاده از این جارو می توانید به راحتی کثیفی داخل خودرو خود را تمیز کنید ،حتی بین صندلی ها که دسترسی سخت هست با استفاده از سری باریکی که به همراه دارد به آسانی تمیز می شود.این جارو شارژی فقط با شارژر فندکی خودرو روشن میشود و داخل خودرو قابل استفاده میباشد.
مینی جارو شارژی دو کاره ماشین دارای دو سری می باشد ، یک سری باریک و بلند برای تمیز کردن فضاهای دور از دسترس و تنگ و یک سری برای تمیز کردن قسمت هایی که منافذ ریز دارند و حالت بدون سری مناسب جمع کردن زباله های درشت تر می باشد یکی از قابلیت های بسیار خوب این مینی جارو شارژی این است که جارو ها دو کاره می باشند یعنی هم حالت مکندگی را دارد هم حالت دمنده که می می توانید به راحتی استفاده نمایید.
جارو فندکی تنفگی خودرو مدل Vacuum Cleaner محصولی جدید و کارامد برای اشخاصی که تمیزی را میپسندند و از خرده آشغال ها فراری هستند. در خودرو یا میز کار شما همیشه مواجهه با آشغال های زیر یک درد سر است و جارو تنفگی خودرو مدل Vacuum Cleaner این مشکل را حل کرده. این محصول دو عدد سری مخصوص دارد که به کمک آنها میتوانید گوشه ها و درزهای باریک را که محل تجمع آشغال ها هستند را به راحتی تمیز کنید.

 مینی جارو برقی فندکی خودرو

قیمت : ۳۹۹۰۰۰ تومان

بهترین مینی جارو برقی فندکی خودرو :

– امکان تمیزی و نظافت تمام نقاط کور در داخل خودرو و…
– دارای سری فندکی برای اتصال به فندکی خودرو
– دارای ۲ عدد سری مخصوص با کارایی متفاوت
– طراحی سبک و کم حجم وقابلیت حمل آسان
– طول کابل شارژر ۱۸۰ cm
– دارای مکش بسیار قوی
 مینی جارو برقی فندکی خودرو


روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۳۹۹۰۰۰ تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا