دکوراسیونلوازم آشپزخانه

مینی لباسشویی اولتراسونیک

مینی لباسشویی اولتراسونیک

مینی لباسشویی اولتراسونیک دستگاهی کوچک و قابل حمل است که با استفاده از امواج اولتراسونیک، لباس ها را تمیز می کند. این دستگاه برای شستشوی لباس های کوچک مانند لباس زیر، جوراب، حوله و … مناسب است.

مینی واش، لباسشویی سفری، لباسشویی کوچک و لباسشویی دستی، چهار دستگاهی هستند که برای شستشوی لباس های کوچک و کم حجم استفاده می شوند. این دستگاه ها به دلیل اندازه کوچک و قابل حمل بودن، گزینه مناسبی برای استفاده در خانه، مسافرت و یا حتی محل کار هستند.

مینی واش

مینی واش کوچکترین نوع دستگاه شستشوی لباس است. این دستگاه معمولاً ظرفیتی بین ۱ تا ۳ کیلوگرم دارد و برای شستشوی لباس های زیر، جوراب، حوله و سایر لباس های کوچک مناسب است. مینی واش ها معمولاً با استفاده از نیروی دست یا موتور کار می کنند.

لباسشویی سفری

لباسشویی سفری دستگاهی کوچک و قابل حمل است که برای استفاده در مسافرت طراحی شده است. این دستگاه معمولاً ظرفیتی بین ۲ تا ۵ کیلوگرم دارد و برای شستشوی لباس های کم حجم مانند لباس های زیر، جوراب، حوله و لباس های بچه گانه مناسب است. لباسشویی های سفری معمولاً با استفاده از نیروی دست یا موتور کار می کنند.

لباسشویی کوچک

لباسشویی کوچک دستگاهی است که ظرفیتی بین ۵ تا ۷ کیلوگرم دارد. این دستگاه برای استفاده در خانه مناسب است و برای شستشوی لباس های کم حجم مانند لباس های زیر، جوراب، حوله و لباس های بچه گانه مناسب است. لباسشویی های کوچک معمولاً با استفاده از موتور کار می کنند.

لباسشویی دستی

لباسشویی دستی دستگاهی است که برای شستشوی لباس ها با دست استفاده می شود. این دستگاه معمولاً از یک مخزن پلاستیکی یا فلزی تشکیل شده است که با یک صفحه چرخان یا پد شستشو مجهز شده است. لباسشویی های دستی برای شستشوی انواع لباس مناسب هستند، اما برای شستشوی لباس های ضخیم و یا لباس هایی که نیاز به شستشوی قوی دارند، مناسب نیستند.

قیمت مینی لباسشویی اولتراسونیک

قیمت مینی لباسشویی اولتراسونیک بسته به ظرفیت، امکانات و برند آن متفاوت است. در حال حاضر، قیمت مینی لباسشویی اولتراسونیک از حدود ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود و تا حدود ۲ میلیون تومان نیز می رسد.

نحوه استفاده از مینی لباسشویی اولتراسونیک

برای استفاده از مینی لباسشویی اولتراسونیک، ابتدا باید لباس ها را در مخزن دستگاه قرار دهید. سپس، مقداری آب و شوینده را به مخزن اضافه کنید. در نهایت، دستگاه را روشن کنید.

مزایا و معایب مینی لباسشویی اولتراسونیک

مزایا:

  • قابل حمل و کوچک : مینی لباسشویی اولتراسونیک بسیار کوچک و سبک است و به راحتی قابل حمل است. این امر باعث می شود که بتوان از آن در خانه، مسافرت و یا حتی در محل کار استفاده کرد.
  • شستشوی سریع : مینی لباسشویی اولتراسونیک می تواند لباس ها را در مدت زمان کوتاهی تمیز کند. این امر برای افرادی که عجله دارند یا زمان کافی برای شستشوی لباس ها با ماشین لباسشویی معمولی را ندارند، مناسب است.
  • مصرف انرژی کم : مینی لباسشویی اولتراسونیک نسبت به ماشین لباسشویی معمولی، انرژی کمتری مصرف می کند.

معایب:

  • ظرفیت کم : ظرفیت مینی لباسشویی اولتراسونیک نسبت به ماشین لباسشویی معمولی، کمتر است. بنابراین، برای شستشوی لباس های زیاد، مناسب نیست.
  • محدودیت در نوع لباس : مینی لباسشویی اولتراسونیک برای شستشوی لباس های حساس مانند لباس زیر زنانه، جوراب و لباس های زیر کودکان مناسب است. برای شستشوی لباس های ضخیم و یا لباس هایی که نیاز به شستشوی قوی دارند، مناسب نیست.

مقایسه مینی لباسشویی اولتراسونیک با ماشین لباسشویی معمولی

مینی لباسشویی اولتراسونیک و ماشین لباسشویی معمولی، هر دو دستگاه هایی هستند که برای شستشوی لباس ها استفاده می شوند. با این حال، تفاوت هایی بین این دو دستگاه وجود دارد.

مینی لباسشویی اولتراسونیک

  • مزایا:

    • قابل حمل و کوچک
    • شستشوی سریع
    • مصرف انرژی کم
  • معایب:

    • ظرفیت کم
    • محدودیت در نوع لباس

ماشین لباسشویی معمولی

  • مزایا:

    • ظرفیت زیاد
    • قابلیت شستشوی انواع لباس
  • معایب:

    • بزرگ و سنگین
    • شستشوی کند
    • مصرف انرژی زیاد

بهترین مینی لباسشویی اولتراسونیک

بهترین مینی لباسشویی اولتراسونیک، دستگاهی است که با توجه به نیازهای شما، بهترین عملکرد را داشته باشد. در هنگام انتخاب مینی لباسشویی اولتراسونیک، باید به عواملی مانند ظرفیت، امکانات، برند و قیمت دستگاه توجه کنید.

در اینجا چند مدل از مینی لباسشویی اولتراسونیک که از نظر کاربران، عملکرد خوبی داشته اند، معرفی می شوند:

  • مینی لباسشویی اولتراسونیک شیائومی
  • مینی لباسشویی اولتراسونیک یونیوو
  • مینی لباسشویی اولتراسونیک بی سیم

انتخاب بهترین دستگاه

بهترین دستگاه شستشوی لباس، دستگاهی است که با توجه به نیازهای شما، بهترین عملکرد را داشته باشد. در هنگام انتخاب دستگاه شستشوی لباس، باید به عواملی مانند ظرفیت، امکانات، برند و قیمت دستگاه توجه کنید.

اگر به دنبال دستگاهی هستید که برای شستشوی لباس های کم حجم و حساس مناسب باشد، مینی واش، لباسشویی سفری، لباسشویی کوچک یا لباسشویی دستی گزینه مناسبی برای شما هستند.

مینی لباسشویی اولتراسونیک

 
طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده کاربردی 
 
مناسب برای لباس کودکان ،لباس زیر ،جوراب ،حوله و …
 
منبع تغذیه: USB  (تبدیل داخل بسته قرار ندارد،قابل استفاده با برق شهری)
قیمت و خرید مینی لباسشویی اولتراسونیک
قیمت : ۳۸۹۰۰۰ تومان
همه ما در روز لباس های کوچک (مانند لباس زیر، دستمال، روسری، کراوات و …) رو کثیف میکنیم که نیاز به شستشو مجدد دارن خصوصا لباس های بچه ها که حجم و ابعاد کمی دارن اما خیلی سریع کثیف میشن و خیلی سریع هم نیاز به شستن مجدد دارن،
اما حجم کم اونها باعث میشه تا نتونین ماشین لباسشویی بزرگ و اتومات رو روشن کنین. طراحی این دستگاه ها بگونه ای هست که بتونین به راحتی و در کمترین زمان لباس های تمیزی داشته باشین. مینی واش ULTRA SONIC یک محصول کاربردی و کم حجم میباشد و قابل استفاده در منزل و بیرون منزل حتی در مسافرت میتوان از آن استفاده کرد.
مینی واش ها ابعاد کوچک و وزن پایینی دارن و ابعاد کوچک این دستگاه ها به شما کمک خواهد کرد که به راحتی آن را در تمام طول سفر به همراه داشته باشید. همچنین کار کردن با آن ها بسیار راحته و تنها کافیه تا مقداری آب و شوینده در یک سطل یا سینک ظرفشویی بریزید و دستگاه را در آنجا قرار دهید دستگاه را روشن کنید تا لباس هایی تمیز و پاک تحویل بگیرید. منبع تغذیه این محصول USB میباشد و با تمام شارژرها گوشی موبایل و پاور بانک قابل استفاده میباشد
قابل استفاده با برق شهری (داخل محصول کابل USB قرار دارد اما می توان با تبدیل های موجود با برق شهری استفاده کرد – تبدیل داخل بسته قرار ندارد) و البته با تبدیل های موجود در منزل یا بازار قابل استفاده با برق شهری نیز می باشد. برای تسهیل در شستشو و ثابت ماندن مینی واش می توانید از پلاستیک های مکنده چسبان داخل جعبه استفاده نمایید.
توربین به صورت اتوماتیک ۲ دقیقه به جلو و بعد از چند ثانیه به عقب میچرخد. و در مدت ۳۰ دقیقه برنامه شستشو آن کامل میشود.
 
قابل استفاده با برق شهری
 (داخل محصول کابل USB قرار دارد اما می توان با تبدیل های موجود با برق شهری استفاده کرد – تبدیل داخل بسته قرار ندارد)
قیمت و خرید مینی لباسشویی اولتراسونیک
قیمت : ۳۸۹۰۰۰ تومان

ویژگی های مینی لباسشویی اولتراسونیک:

– مناسب برای لباس کودکان ،لباس زیر ،جوراب ،حوله و …
– دارای کابل USB (تبدیل داخل بسته قرار ندارد)
– قطر محصول: ۱۰ سانتی متر
– طول محصول: ۵ سانتی متر
– طول کابل: ۱۵۰ سانتیمتر
– برق: شهری
 
قیمت و خرید مینی لباسشویی اولتراسونیک


روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : ۳۸۹۰۰۰ تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا